Wraz ze służbą zdrowia, w siłę rośnie również środowisko medyczne i pokrewne usługi, które próbują nadążyć za oczekiwaniami coraz bardziej świadomych klientów. To jest właśnie ten moment, gdzie obsługa medyczna musi przybrać nowego wymiaru w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi medycznej.

Wypadki losowe występują w różnych godzinach co nie oznacza, że trzeba siedzieć w gabinecie 24/7. Outsourcing pozwala mieć pewność, że każdy pacjent zostanie rzetelnie obsłużony gdy Ty odpoczywasz.

Dlaczego warto zdecydować się na serwis odpowiedzi medycznej?

Usługa medycznej odpowiedzi pozwala na przyjmowanie zgłoszeń nawet, gdy gabinet jest fizycznie zamknięty lub personel medyczny jest zajęty nie napotykając przy tym żadnych niedogodności. Nasi operatorzy będą służyć jako drzwi wejściowe do organizacji umawiając spotkania bez zwiększania nakładu pracy Twojego zespołu. Viavox Polska posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie aby pomóc Ci w obsłudze wszelkiego rodzaju zgłoszeń – od telefonicznych, poprzez mailingowe, na video połączeniach kończąc.

Viavox Polska świadczy usługi odbierania zgłoszeń wszelkiego rodzaju opieki medycznej i obsługuje różne organizacje niezależnie od jej wielkości. Dla pacjentów ważna jest szybkość podejmowania zgłoszeń, którą my zapewniamy dla Ciebie, o każdej porze dnia i nocy.

Oto co proponujemy w ramach usługi:

  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Help desk
  • Przypomnienia o spotkaniach i zaproszeniach
  • Przywoływanie pielęgniarek i lekarzy w nagłych przypadkach
  • Usługa sekretariatu medycznego

Możemy również zapewnić:

  • Raporty dotyczące połączeń
  • Centrum nagrań połączeń i zgłoszeń
  • Usługę automatycznej wysyłki potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia
  • Akcje mailingowe
  • Video rozmowy
  • Aktualizację danych pacjenta podczas rozmowy telefonicznej
  • Informowanie lekarzy za pośrednictwem:
    telefonu, faksu, wiadomości e-mail oraz SMS, poczty głosowej

W ramach naszych usług możemy zapewnić Państwu terminowość usług lekarskich oraz dać gwarancję obsługi zgłoszeń, których nie przyjęto z powodu braku czasu lub personelu. Operatorzy Viavox Polska przechodzą szkolenia z zakresu terminologii medycznej oraz sposobu obsługi pilnych zgłoszeń lekarskich. Jesteśmy przygotowani na to, aby szybko i właściwie zareagować w sytuacjach nadzwyczajnych. Zapewniamy, że zgłoszenia alarmowe są niezwłocznie przesyłane do lekarza prowadzącego. Możemy zapewnić Państwu obsługę zgłoszeń medycznych, które mogą obniżyć koszty eksploatacji nawet o połowę.