Dopasowujemy istniejącą technologię do Twoich potrzeb i oczekiwań.
A jeśli taka nie istnieje? Stworzymy ją specjalnie dla Ciebie!

1

Doświadczony zespół

Doświadczony Zespół Project Managerów wraz z Zespołami, gdzie każdy wyspecjalizowany jest do poszczególnych typów Projektów i zadań.

2

Indywidualne podejście

To element wyróżniający nas na tle konkurencji. Podejmujemy się projektów i zleceń, których konkurencja się boi. Podejmujemy realizację w każdym modelu rozliczenia.

3

Dopasowane rozwiązania

Wierzymy, że powinniśmy zajmować się realizacją tych zadań, które potrafimy najlepiej, a procesy równoległe oddajemy najlepszym w swoim fachu. Korzystamy z usług IT najlepszych dostawców na polskim rynku i jest nam z tym dobrze.

8

Infrastruktura IT

Posiadamy najnowocześniejszą infrastrukturę, która oparta jest na bogatym doświadczeniu naszego IT. Jesteśmy wspierani przez najlepsze oprogramowania dostępne na rynku, dzięki czemu możemy Cie zapewnić, iż wyniki, których oczekujesz są niezagrożone. Bez odpowiedniego zaplecza w postaci infrastuktury nie mielibyśmy takich wyników.

5

Rekrutacja

W Via Vox kładziemy duży nacisk na to, aby każdy przyjęty pracownik był najlepszą osobą do wykonywania powierzonego zadania. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz profesjonalnej kadrze, w krótkim czasie nowa osoba staje się specjalistą.

Jeśli chcesz znaleźć się w naszym zespole napisz na adres rekrutacja@viavox.pl

6

Jakość

Jakość to obok wyników nasza wizytówka. Projekty prowadzone przez nas zawsze odznaczały się wysokim poziomem, którego nie boimy się zamieścić w umowie jako główny wyznacznik naszej pracy.

7

Proces szkolenia Call Center

Nie od dziś wiadomo, że w branży call/contact center szkolenie nie kończy się na etapie wstępnego przygotowania do pracy i zapoznania ze skryptem. Staramy się doskonalić naszych pracowników w każdym segmencie komunikacji z klientem.

Wierzymy, że każda godzina poświęcona na doszkolenia przyniesie nam wymierne korzyści w postaci jeszcze lepszych wyników. System motywacji finansowej jak i możliwość awansu w ramach organizacji wzmacnia motywację pracowników do podwyższania swoich umiejętności.

4

Wielojęzyczne Call Center

Jesteśmy renomowaną marką na rynku usług call/contact center oferujących obsługę infolinii w różnych językach. Nasze doświadczenie poparte jest wynikami jakościowymi każdego z projektów realizowanych dla firm z różnych stron świata.

Nasze doświadczenia

Kiedy to co potrafimy robić najlepiej nie wystarczy, tworzymy nowe dedykowane rozwiązania.

Badania Cati 85%
Ankieta NPS 90%
Sprzedaż 95%
Obsługa Klienta 99%
Help Desk 99%
Leadowanie 97%
Windykacja 85%
Back Office 70%

Jak pracujemy?

 

Proces realizowany w ViaVox Polska to gwarancja najwyższej jakości. Poznaj Nas lepiej

1

1.
Nawiązanie
Kontaktu

2

2.
Analiza
Projektu

3

3.
Wycena oraz
Kontrakt

4

4.
Start
Kampanii

5

5.
Realizacja
Projektu