pobrane (5)

Do jednego z najlepiej rozwijających się Contact Center poszukujemy osoby na stanowisko Koordynator Zespołu.


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie zespołem konsultantów,
  • analizę potrzeb szkoleniowych na podstawie odsłuchanych i ocenionych rozmów,
  • podejmowanie działań mających na celu wsparcie i zwiększenie efektów pracy,
  • aktualizacje skryptów,
  • prowadzenie wewnętrznych szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników,
  • wspomaganie rekrutacji,
  • raportowanie.


Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia min. średniego,
  • minimum rok doświadczenia w branży,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
  • umiejętności przekazywania wiedzy i dzielenia się najlepszymi praktykami,
  • samodzielności, koncentracji na celach, konsekwencji, efektywności w zarządzaniu.


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • stałą podstawę oraz premię adekwatną do uzyskiwanych wyników,
  • możliwość awansu zawodowego w ramach rozwoju projektu,
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę z dobrym dostępem do komunikacji miejskiej.

Aplikacje prosimy wysyłać na adres e-mail: rekrutacja@viavox.pl z dopiskiem Koordynator Zespołu.