Pomoc dla Ukrainy
Dobry produkt nie wystarczy – w dzisiejszych czasach sukces osiągają firmy,...
Zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów sprawiły, że wykształciły się u nich...
Obniżenie kosztów funkcjonowania infolinii, a jednocześnie usprawnienie pracy...
Stosowanie nowoczesnego oprogramowania w call center umożliwia poprawę wyników...
Pracownicy infolinii wychodzącej w swojej codziennej pracy często korzystają z...
Postęp technologiczny sprawia, że dynamicznie zmieniają się sposoby organizacji...
Rozwój aplikacji mobilnych i e-commerce sprawia, że klienci coraz chętniej...
Branże zajmujące się obsługą klientów poszukują coraz to nowszych i...
Usługa IVR, czyli interaktywna odpowiedź głosowa, to system telekomunikacyjny,...
Na efektywny rozwój telemarketingu wpływa stosowanie nowoczesnych form...
W swojej codziennej pracy telemarketer musi wykazywać się ogromnym zaangażowaniem...