ViaVox Call Center
Profesjonalna obsługa klienta
na najwyższym poziomie
Zatrudnianie odpowiednich pracowników do działu Call Center to klucz do sukcesu każdej firmy. Oferujemy kompleksowe rozwiązania w zakresie rekrutacji i leasingu pracowników, którzy wyróżniają się wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji z klientami.
Co obejmuje nasza usługa Call Center?
Dzięki naszej pomocy Twoje Call Center będzie działać sprawnie i skutecznie, zapewniając najwyższy poziom obsługi klienta.
Rekrutacja konsultantów telefonicznych
Sprzedaż, obsługa klienta, windykacja.
Selekcja kandydatów
Selekcja kandydatów o odpowiednich kompetencjach językowych i interpersonalnych.
Elastyczne formy zatrudnienia
Leasing pracowniczy, outsourcing.
Stałe wsparcie
Stałe wsparcie i monitoring jakości obsługi.
ViaVox Contact Center
Nowoczesne Contact Center
– pełna obsługa wielokanałowa
W dobie cyfryzacji klienci oczekują szybkiego i wygodnego kontaktu z firmą – nie tylko przez telefon, ale także przez e-mail, czat czy media społecznościowe. Dlatego oferujemy rekrutację i leasing pracowników do profesjonalnej obsługi Contact Center, którzy zapewnią Twojej firmie wielokanałową komunikację na najwyższym poziomie.

Co obejmuje nasza usługa Contact Center?
Z naszymi specjalistami Twoja firma będzie zawsze w kontakcie z klientami – sprawnie, szybko i profesjonalnie.
Rekrutacja i outsourcing konsultantów
Rekrutacja i outsourcing konsultantów obsługujących różne kanały komunikacji.
Selekcja pracowników
Selekcja pracowników z umiejętnościami technicznymi, językowymi i interpersonalnymi.
Możliwość elastycznej współpracy
Leasing pracowniczy, outsourcing procesów.
Stałe wsparcie
Wsparcie w zakresie jakości obsługi i szkolenia pracowników.
Nasze pozostałe usługi
Sprawdź co jeszcze oferujemy